Dag 02 – Min första kärlek ♥

min första kärlek kan väl ses på olika sätt! min första kärlek var när jag gick i sjuan till nian. vi var tillsammans i ett och ett halvt år ungefär och trots att jag var ung så var jag kär! det var absolut ingen fjortiskärlek! däremot så utvecklas man och framförallt förändras - jag tror det egentligen handlar om nyfikenhet. man är nyfiken på livet...så det tog slut. men det var min första kärlek och jag är tacksam över att jag får ha det som min första kärlek, för det var precis vad en första kärlek borde vara!

men min första kärlek är karln jag är tillsammans med nu. det börjar närma sig tre år tillsammans, och mycket (!!) har hänt under dessa tre år. det har varit het och intensiv kärlek men väldigt mycket svek och idioti också. jag har aldrig kämpat så mycket för någonting eller blivit så sårad och många gånger kan jag faktiskt inte ens svara på om det har varit värt alla tårar, nu så här i efterhand. vi är tillsammans idag och det här är det längsta vi varit med varandra non stop men det är svårt, som fan, för vi är verkligen två olika själar och perfekta för varandra samtidigt som att det kan vara det värsta vi gjort mot oss själva (haha). äsch det går nog inte och förklara men våra relation är jävligt speciell.


det är svårt och bara skriva rakt upp och ner vilken eller vem som är ens första/största/bästa/värsta kärlek för i alla relationer som tar slut tar man med dig någonting unikt och speciellt! ingen relation är den andra lik och alla betyder mycket men på olika sätt. och jag tror att den första kärleken behöver inte alltid vara den första!




nu är det bara en dag kvar på arbetsveckan, för mig :) i helgen åker vi till falun för att fira c kusin som fyller år. ska bli både skönt och kul att komma iväg och lämna sthlm. på fredag ska jag och mamma shoppa och äta lunch vilket också var hundra år sedan jag gjorde så det ska bli skit kul! lite mamma-dotter tid och fredagens stohej är ännu inte skriva i sten! vad ska man göra? vad vill jag göra? vad borde jag göra?

nu ska/vill/borde jag sova! BYYYYE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0