Dag 04 – Vad bjuder jag på för mat?

det absolut bästa som finns när man ska tjejhänga är ju ett gäng pizzor och en låda vin, typ! men det är väl ingenting jag "bjuder" på...däremot så bjuder jag alltid på för mycket mat haha! det finns alltid mat kvar som tillslut måste slängas. jag är väl en klassisk middagsbjudare som gör en stor/go sallad med massa smaskens i, potatis i ugn och kycklingspett eller kött. eller så blir det tacos haha. jag absolut älskar att laga mat men inte till många eller när man vet att det förväntas någonting briljant. när c.et fyllde år i höstas gjorde jag mat för en hel arme, det tog typ två dagar och tror att det blev över av allt förutom tårtan...som sen var tvunget att slängas :/ så never ever again ;)
- så där har vi det, en klassisk middagsbjudare eller pizza/tacos tema....vad sägs om kanske mexikans afton snart???? jag hör någon säga strawberry daiquri!?!?!?! ♥





stor öl och rätt så stor tallrik med kött, höhö

nu har jag äntligen fått mitt schema, fram till maj någon gång. inte lika mycket äntligen så var det skit få tider och från och med imorn är jag ledig till nästa söndag haha (fick ett extrapass på måndag) men är så himla mycket ledig att jag inte vet vart jag ska ta vägen. om jag hade haft pengar hade jag nog stuckit någon stans, själv. skönt!!! men snart fyller lillebror 18 år (på onsdag) och då fan, då ska jag ha massa kul. wiHo!!!!!!!!! nu kmr "fiesta la grande" jävligt passande. men först - GODNATT ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0