lite blödig är man väl kanske ändå...

lite blödig är man väl kanske ändå...har följt bachelor på tv, för det är väl det minst sämsta av allt skit som visas och kommer på mig själv att jag verkligen blir glad när han (the bachelor) friar till tjejen han "älskar". sen att det tar slut två månader senare är en annan femma men jag blir verkligen glad :) - störd?
å andra sidan tror jag faktiskt, vilken lycka det än handlar om, att det är jätteviktigt att man kan glädjas med andra. även om man gett upp hoppet om vissa och faktiskt inte orkar :/

igår kväll firade jag rosanna...det var först en liten förjanne hemma hos henne med vin och ostar sen blev det matorgasm på la cucaracha - shiiiiit vad gott det är där!!!!!!! sen skulle vi till amba och det blev så också...tills allt blev pannkaka och jag teherse och en annan tjej drog hem. skönt! är inte van att va igång så sen så somnade vid två, som ett litet barn haha!





idag ska jag på båtmässan med pappa, så nu är det bara att göra sig iordning! ska bli kul, inte varit där på många år :) BYYYYE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0