min pojke har världens sämsta godissmak ♥

nu jävlar, nu är utbildningen på 020 igång...dagen börjar redan klockan 05 (hinner inte få i mig kaffe förän 07 typ!!!!) och sen är det bara nöta nöta nöta, det är så himla mycket så det går nog inte ens att förstå! så vi som svarar i växeln är magiska superhjältar och borde få en stor fet eloge ;) så mycket, och komplicerat, är det vi gör...för er :D trots att det är as svårt så är det skit kul! det är så himla skönt att få byta miljö, träffa nya människor och framför allt ha nya arbetsuppgifter och göra någonting nytt! det är slitigt att gå upp så himla tidigt så är inte speciellt rolig eller trevlig för den delen heller på kvällarna men det är inte många tidiga morgonar kvar..hälften avklarade! känner till o med att det ska bli kul att komma tillbaka till appe på söndag, men då blir det dessutom skyltning så det är också en annorlunda arbetsuppgift.


för övrigt har jag kommit fram till att
- i vår ska det börjas med körkort...teori och allt vad det innebär :)
- ska spara, samla, skrapa till mina andra tatuering
- bli mer ekonomiskt, samtidigt börja jobba mer o bli rik mohah
- laga mat hemma varje (ha ha) kväll
- jag ska hälsa på min elefantbebis i kenya ♥
- träna! iaf röra på mig mycket oftare än nu...det här är inte hälsosamt! men äter faktiskt tio ggr nyttigare!! :D


skulle kunna tänka mig detta ass!! ;D

GODNATT GODMORGON GODDAG GODKVÄLL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0