pure happiness!

åh gud så skönt! jag är äntligen ledig, två dagar, men det känns som en evighet...sen är det inte en enda ledig dag förän den 19 mars. låter kanske absurt, men blir stolt över mig själv för att jag verkligen kämpar nu, trots att det svider att jobba varje dag! än så länge älskar jag det...det är så himla roligt, nytt och spännande =) jag lär mig så himla mycket nytt och alla verkar jätte trevligt! nackdelen blir att jag kommer pendla sååå mycket i tider. vissa dagar jobbar jag 10-17 (en vanlig dag) på apoteket sen dagen efter ska man jobba 21-05...upp o ner! däremot är det overkill att börja 7, gå upp 5, fyra dagar i rad. känner mig helt omtumlad nu. vill bara sova men kommer vakna skit tidigt imorn om jag lägger mig nu...men inte ens chans att jag kommer sova längre än till nio, gör inte det längre, har ställt om mitt dygn helt haha.


imorn blir det födelsedagsfirande för rosanna. middag på la cucaracha och sen vet jag inte vad hon har i åtanke =) och på lördag ska jag........SOVA! Byyyyye ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0