`godnatt

Blir inte riktigt klok på mig själv nu. Vill komma fram till vad jag ska göra med mitt liv. Har hamnat i tristess blandat med beslutsångest. Ska jag leva fattigt i två tre sju tolv (??) år och knappt ha råd med mat när räkningarna är betalda eller ska jag finna mig i att tjäna okej, ha råd att leva och kunna göra roliga saker. Så klart att alla tycker man ska plugga men för mig är inte det en självklarhet! Jag hatar allt som har med skola, plugga, läsa läxor, skriva prov osv att göra. Jag är ingen skol/plugg människa och that's it!! Men hur som helst så behövs det en omstrukturering i mitt liv =)

Med tanken på att man inte längre får några jobbtider så sitter jag och kollar i min kalender när det skulle passa sig att fly till Helsingborg och sen till London. Så snart som möjligt iaf....men ekonomin säger ifrån en aning just nu!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0