jag vill dansa i neon

har haft en så jävla skön dag idag (igår?!)...sov ut på riktigt för första gången på väldigt länge och jag hade ingenting planerat förän på kvällen så jag låg hemma i sängen hela dagen och bara läste å hade det riktigt gött! drack kaffe och lyssnade på musik. lyssnade på tupparna och hönsen som bor på herrgården (finns sånt verkligen stan?!??!!) och gal så fint...o ibland dundrade ett flygplan förbi och ibland några bilar o 66an som går utanför...
på kvällen åkte jag och träffade petra, eller smulpetra som jag "säger" för kan inte riktigt bestämma mig för om jag vill säga petra eller smulan så det blir en mix helt enkelt, och en kompis till henne. salongbetong hade ett event på skoaffären caliroots (tror jag) för dom har designat en sko tillsammans med reebok så dom hade ett release event...super kul o jätte trevliga människor :) vidare blev det till jobbet där det va kaos - personalfest! öl vin sprit cider korv chips oliver kringlor ostbågar rödkol potatissallad AND SO ONE!!! alla va as fulla, jag blev as avis...jag vill oxå vara full (o lite odräglig ;)) nu är iaf natten äntliiigen slut så det blir nana! // julia


Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahaha va?! har du tuppar på gården bredvid?

2011-10-07 @ 08:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0