kärring

Jag har gått och blivit en kärring! Jag har njurar som inte fungerar och kommer nog dö snart :( kanske får leva några år till...knappt..kanske!??!??!? Detta gör att jag typ inte någonsin ska dricka sprit NÅGONSIN igen. Kanske lite vin eller lite öl men ingen ren stark sprit för då vill inte mina njurar vara med i leken längre och då blir det katastrof och allt går helt åt skogen och med ännu mer otur så åker jag på en alkoholförgiftning! KUL VA??? Säg hej till tjejen som har mest otur i hela världen! Så kul ska jag ha det resten av mitt liv. Har spenderat många minutrar med doktorn i telefon och ska väl dit och ta massa värden om ett tag. Och det jobbiga är att jag inte har någon som helst aning om hur sånt där fungerar?? Vad gör en njure liksom....:P

Måndag och onsdag - två arbetsdagar avklarade. Fem kvar. Skönt, jävligt skönt med en 53timmars arbetsvecka. Men jag gör ju ändå ingenting annat och tycker det är jobbigt att vara hemma så då kan jag lika gärna vara ledig. OCH JAG KAN JU ÄNDÅ INTE DRICKA SPRIT LÄNGRE!!!!!!!!!!! Så det är väl antingen till att jobba 24/7 eller så kanske jag lika gärna ska köra hårt på föröka mig och bara skaffa massa barn hela jävla tiden. Och lära dom att man inte ska dricka. Kanske flytta till en hydda?? Och jaga mitt egna käk? Jävla skit fan!

Jag behöver en kram!


 




Kommentarer
Postat av: stella

oj men stackare! Hur har det hänt och kan man inte ta ite mediciner? =( Skickar massa kramar härifrån!! <3<3<3

2011-11-02 @ 13:56:18
URL: http://tobegone.blogg.se/
Postat av: jullan

nä man kan typ inte det...skit konstigt allting! får helt enkelt va försiktig och dricker jag sprit så får jag dricka mkt vatten oxå, vilket man ABSOLUT kommer ihåg att göra på krogen när man är liiite rund under fötterna haha ;) kraaam på dig med! saknar dig! kommer du hem ngt? <3

2011-11-18 @ 10:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0