something.-new.

äntligen händer det lite saker....nu finns det lite smått och gott som får mig att inte känna vemod för att det ska bli en ny dag, tvärtom! längtar tills jag vaknar upp nästa morgon för det är en helt ny dag. jag känner väl fortfarande att vissa saker kommer behövas att ändra om det inte blir som jag tänkt mig och vissa saker vill jag fortfarande bara spy rätt ut på men sånt är väl livet?! vissa saker gnager mig fortfarande men andra får även mig att lysa som en lite sol! tänka sig va.....

den 1 december åker jag till paris med pappa patric och alex. ja jag hade väl mkt mer gärna åkt på om solsemester eller en mysig weekend med lite mer intressant sällskap men jag klagar inte utan är rätt nöjd. har inte varit i paris på elva år så det ska bli kul och häftigt att se staden med andra ögon - äldre ögon! det ska bli så himla skönt att komma iväg :)
beroende på jobb etc så åker jag förmodligen till stella i januari....så du vet ;) och till amanda i helsingborg kanske i mellandagarna eller nått beroende på när dom kan och vill!!! vill träffa mig gudkatt (????) eller vad man nu säger hah :) så det kanske kan bli liiite semester ändå! sen funderar jag väl på om jag ska kidnappa min fru från hennes pojkvän och snå med mig henne till varmare breddgrader.....om inte annat ressällskap finnes ;)

s

nu ska jag ögna igenom massa gamla foton och se om det finns ngt kul :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

åh ska du till paris! mitt drömresemål!! fota mycket :)



men du jag kommer till sthlm 23e dec! jag och Andreas ska fira julafton med min familj, men vet inte när vi åker hem, det beror på hur vi ska fira nyår (förmodligen i malmö) så då åker vi nog hem den 30e kanske :) Vi ska nog ta med oss katten ;)

2011-10-17 @ 09:24:54
Postat av: Stella

JAaaa åååå vad kul! Komkomkomkomkomkomkom!!! =D vad mysigt med Paris, vill också dit!

2011-10-17 @ 18:53:22
Postat av: Stella

JAaaa åååå vad kul! Komkomkomkomkomkomkom!!! =D vad mysigt med Paris, vill också dit!

2011-10-17 @ 18:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0