unnecessary

så jävla "unnecessary"...idag skulle jag stå som taxivärd på eric ericssonhallen som ligger på skeppsholmen, gamla skeppsholmens kyrka, mellan 22:30-00. när jag efter mycket om och men när jag äntligen kommit fram (det en låååång taxiresa dit) så är allting slut, finito! inga utav de 600 gäster som jag skullw fixa bilar till va kvar...inte ens ngn full eftersläntare som sjöng falsett på sista refrängen - nobody! så där stod jag i min gula 020 jacka och såg väl ut som en ledsen kyckling =(

det blev raka vägen hem till C o nu ska jag läsa fortsättningen på den helt sjuka boken "en helt vanlig man". den är verkligen helt sjuuuk, han är heelt sjuk, helt mentalt jävla cprubbad men Om den är bra...ska nog högläsa lite för C hihi! jag älskar att läsa..det är så rogivande och mysigt =)

// night night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0