är det okej om man sover lite?? (dag 12 – tio saker du inte vet om mig)

det spelar ingen roll hur många timmar jag sover, vart jag sover (mamma hemma eller hos cesar) när jag går och lägger mig eller när jag går upp....jag är skit trött hela tiden, förutom när jag ska sova egentligen. då kan jag ligga och kolla på tv i en, två, tre timmar innan jag tillslut stänger av tvn och hjärnan och väljer att somna! idag vaknade jag 13 och nu, 12 timmar senare (iofs efter åtta timmar av jobb) är jag trött som få och kan somna vilken sekund som helst men det är två timmar kvar innan jag får sätta mig i taxin och ÅKA HEM!

imorn blir det mer jobb men börjar inte förän klockan 22:30. på dagen ska jag och mamma gå på svampjakt ute i skogen (såklart) och vi ska ta med oss kaffe och mackor, det ska bli så jävla skönt att få spendera några timmar i skogen...ingen trafik, inga människor förutom jag och mamie, inget oväsen eller andra påträngande människor som man annars spenderar alldeles för många minuter med varje dag, typ i kollektivtrafiken. nä det blir BARA jag och mamma och förhoppningsvis en jävla massa svamp!!!!
under dagen kommer även världens bästa lillebror - min såklart - köra upp! åhh jag håller verkligen tummarna för honom och hoppas att han lyckas (så kan han få köra mig till jobbet sen hahah ;)) så om han klarar det så blir det mysmiddag, det blir det nog ändå, men kanske lite extra firande under kvällen och det kanske, men bara kanske slinker ner ett glas vin...:) det är såååå mysigt att det är höst nu, ska stoppa ner alla sommarkläder och packa upp höstkläderna nu...älskar hösten!




jag ska bara plocka sånna här svampar för dom är så fina ;)



Dag 12 – tio saker du inte vet om mig..
haha gud vad kul...jag har ingen aning, vad vet ni om mig?....? det är väl lika bra att man gör en 1-10 numrering.

1. Jag har precis flyttat till min första "egna" lägenhet, som jag ÄLSKAR ♥
2. Jag har två tatueringar...än så länge. En på ryggen, en färgglad rackare och sen ett porträtt av mamsen på midjan/ryggen.
3. Min största längtan i livet är efter barn. Jag skulle nog redan haft barn om jag fick välja ;P
4. Samtidigt som jag lite i smyg också vill åka utomlands, plugga, se världen, träffa folk och mest av allt åka själv. Gud jag skulle verkligen kunna tänka mig att åka till Afrika några veckor...alldeles själv!
5. Jag är skit feg. Jag har jättesvårt att ta mig utanför boet och göra det jag verkligen vill och tar alltid det säkra framför det osäkra.
6. Jag har precis, för typ en vecka sen, lärt mig att tycka att rödvin är helt okej. Jag får iaf inte kväljningar. Men jag föredrar fortfarande sliska alkoläsker/ciders.
7. Jag vill bli militär. Jag kommer nog söka in till militärhögskolan nästa höst och jag hoppas väl på att få skapa rättvisa någonstans i någon öken i landet i fjärran. Sjukt va?
8. Jag saknar mina närmsta vänner, Amanda och Stella, som bor i Lund/London väldigt mycket och hoppas att dom kmr hem snart så att jag kan få ha långa filmkvällar resten av våra liv ;)
9. JAG HATAR FACEBOOK, men kan inte leva utan det haha...
10. (hmmm men shit vad svårt!!) vi gör så här istället...ni få som läser min blogg får ställa en fråga istället som ni vill veta så kanske jag svarar på den ;) så Stella och Amanda (haha) GO NUT'S!!!!!
tänk vad kul om man typ hade kunnit skriva typ. jag har legat med david beckham festat med paris hilton spelat bort 2 miljoner kronor älskar att knarka. eller kul och kul men tänk om man hade riktigt skvaller och riktiga hemlisar ett berätta som hade fått alla att häpna! det hade varit kul ;)

nu är den en timma kvar, och snart ska jag plocka svamp, och sen kanske dricka vin i höstmys (...och sen jobba) haha godnatt xoxo

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

åh saknar dig med!! du får öva mer på att dricka rödvin så kan vi ha rödvins-filmkväll ;) ska tänka fram en finurlig fråga haha! PUSS

2011-09-17 @ 12:42:12
Postat av: Amanda

En fråga!! Nääääääääär kommer bilder på lägenheten upp?!

2011-09-18 @ 17:52:04
Postat av: julia

hmm kan lägga upp det på bloggen typ imorn ;) ska försöka ta lite fina bilder iväll då hihi

2011-09-20 @ 18:47:18
Postat av: julia

OCH JAAA! klart som faaan att vi ska ha rödvinsmys! puuuuuusssiluss <3

2011-09-20 @ 18:48:17
Postat av: Amanda

ihhh spännande!!! en liten fågel viskade i mitt öra (stella) att den var jätte fin! :)<3

2011-09-22 @ 01:19:33
Postat av: Stella

Åh vilken roliga lista, jag vill också! och saknar dig med! Och lägenheten är jättefin och mysig =) jag visste att du gärna ville ha barn men inte sååå mkt hihi vad gulligt! hmm okej en fråga.... Var vill du bo när du blir stor och vilken är din favoritmaträtt? Inte så kul frågor kanske haha men kul att veta, sånt man inte frågar så ofta! :P puuuuss gullesnutt

2011-09-28 @ 20:54:00
URL: http://tobegone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0