DAG.-13

En vanlig dag hemma hos mig

Eftersom jag precis har flyttat samtidigt som jag jobbar arslet av mig så tillbringas det inte så många dagar hemma hos mig. För att anpassa frågan till mitt liv just nu borde det stå typ en vanlig timma hemma hos mig innan jag somnar....haha, men iaf...om jag skulle tillbringa en ledig dag hemma så skulle jag sova ut. Ligga i sängen och zappa på tvn tills jag inte orkade ligga kvar längre och mina ögon blivit fyrkantiga. Hade jag haft en DVD hade jag kollat på en as töntig/härlig/mysig/romantisk film (såklart). Förhoppningsvis hade jag nog tagit mig i kragen och diskat lite, kört en snabb rejd och dansat vals med min dammsugare och sen hade jag nog gått ut på en långpromenad, om vädret skulle tillåta! Hemma igen för en varm dusch och sen skulle jag förmodligen krypa ner i sängen igen...kanske skulle jag ha tvättat också?? Inte riktigt säker. Men så skulle väl ungefär en dag hemma hos mig se ut. Och man skulle nog kunna likna mig med en husmus för jag skulle gå och småäta på det lilla som finns hemma i skafferiet, för att ställa sig och laga mat till mig själv är verkligen skit trisst!!








mitt lilla gryt!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

MYS!

2011-09-28 @ 09:37:02
Postat av: Stella

Åh vad fin soffan blev! =)

2011-09-28 @ 20:55:27
Postat av: jullan

tack gullisar! <3

2011-09-29 @ 15:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0