No.-okey!

det här är ju inte alls ok! nu har jag hållt på fram och tillbaka i flera veckor men snuva, feber, hosta, halsont, ont i visdomsfuckingtanden och ont i öronen men jag blir verken sjukare eller friskare, ARG :@ nu har jag visserligen inte råd att bli störtsjuk och ligga hemma några dagar men det här orkar man ju inte bara med.....och nu har jag klätt mig varmt varje dag med ordentliga skor och halsduk men det hjälper inte alls så idag sket jag i det och tog ballerina och nu sitter jag på jobbet med filt och värmare men mina händer är som is och jag sitter och huttrar. tji fick jag!!! vill bara hem och krypa ner i min säng men ikväll ska jag ut och gå, no turning back!!



jag och lillebror förra fredagen i skogen. jag hade sjukt bra skogskläder men inte han mohaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0