waterfront.

herregud det är redan torsdag. jag kan inte riktigt förstå att dagarna går så här fort. har redan bott i stan i en månad och på söndag (!!!) är det första oktober, förstår ni?? oktober!! men iaf i fredagskväll (allstå för typ en vecka sedan...redan!!!) så åkte jag ut efter jobbet till sandhamn med lillebror, pappa och alex. dom hämtade mig i slussen och sen va det raka vägen ut till bullandö och sen vidare ut med båten till sandhamn. jag har verken seglat eller varit ute på sandhamn på typ hundra år så det va helt sjukt att va där ute igen, där man praktiskt taget växt upp...och herregud vad annorlunda det är. folket, stämningen, ön, allt! jag kan ju dock inte mkt annat än att hata vad det blivit, någon jävla rastplast för rika människor som inte kan någonting om sjövett (dom har iofs inget vett över huvudtaget) eller att bete sig som människor utan det enda dom kan är att hyra en jävla motorbåt med personal och vips så tillhör dom stockholms elit.......så jävla pinsamt och patetiskt!! iaf....det va skit härligt väder och vi gjorde en massa roliga saker. vi åkte ribbåt och helikopter och jag njöt som bara den av att få vara ute i skärgården igen och utav det underbara vädret!












imorn förväntar jag mig bra väder för jag och mamma ska till v-haninge och rida på islandshästar! det ska bli helt sjukt kul, om jag överlever! sen på kvällen hoppas jag på en fartfylld kväll!!! har inte varit ute på evigheter så det är efterlängtar......:) ikväll blir det hemma mys med mamma och puttric, tänkte köpa med mig typ ett kilo godis och bara döööö..... BYYYE


stella: när jag blir stor så vill jag bo ute på en gård, fast i stockholm inte i "bushen" - typ en timma utanför stan :) jag vill ha massa djur, hundar katter hästar får grisar...kanske en ko eller två...så att man bara kan gå runt och ha det jävligt härligt!!
hmm jag tror inte jag har någon favoritmat...men typ grillat! med potäter och bea...men ngt som aldrig är fel är mammas mat så skulle väl säga att min favorit kock är mamma och därmed är all hennes mat min favorit haha..

Kommentarer
Postat av: Amanda

va fan vad coolt att åka helikopter! inte alls som att åka flyg ju, man har väl bättre utsikt i en helikopter?

2011-09-29 @ 22:08:20
Postat av: Stellllllaa

åh jag vill också åka helikopter! Ser jättemysigt ut allting. Vad kul att bo på en gård, men inte alls så jag tänker mig att du ville bo faktiskt :P Hur var det att rida, vill se bilder om du har! haha mammas mat är alltid bäst! Puuuss

2011-10-04 @ 18:05:57
Postat av: julia

haha kan lägga upp lite bilder från ridningen....inte så snygga dock men men ;) det va så jävla härligt!! åh önskar jag kunde börja rida igen men det är sviiin dyrt. kostar liksom 4000 per termin typ :((

2011-10-07 @ 05:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0