silence.?

på väg hem från jobbet! skulle ha jobbat till kl01 men slutade nu, kl23. skönt :) imorn är sista jobbkvällen sen ledig hela helgen! ska äta lunch med pappa imorn innan jobbet och så ska jag försöka träna innan dess :/ det är inte det lättaste, att komma upp tidigt, för att gå till gymet! det är enklare de dagar då man slutar kl15. då är man ändå uppe och vaken, och relativt pigg, då kan man åka direkt efter jobbet :)

på måndag börjar en månads tävling från helvetet med Sandra! en månad utan godis och kolhydrater :( herregud! jag vet faktiskt inte om jag kommer klara det men va fan hur normalt är det då? d är man ju beroende på riktigt haha. plus att kunde jag sluta röka efter så "många" år kan jag fan skita i att käka godis på en månad! man får byta ut det mot frukt/bär/nötter :))) men undra hur det ska gå...ändå?!?!?

hemma snart och ska kolla på film, sen sova! och äta godis haha...sista dagarna!!!! ;)

godnatt :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0