work(ing)(out)

jag önskar att jag bloggade mer än vad jag gör men glömmer alltid bort, och har sällan något att skriva. men det kanske inte gör något??
 
har i alla fall börjat jobba skift nu, på taxi020, så jobbar inga helnätter längre. jag kommer under hösten att utbilda mig till trafikledare och det ska bli skit kul!!! det är faktiskt rätt skönt att jobba dagar och jag trivs. jag känner mig inte längre som en grottmänniska :) men det enda man kommer sakna är ledigheten! jag va ju ledig cirka 15dagar i månaden, sån lyx har jag inte nu. men å andra sidan gör jag ändå mer (på fritiden) nu än vad jag gjorde innan!
ska verkligen försöka komma igång med träningen nu, nu har jag en bättre dygnsrymt så det ska inte va några problem och det finns ingentingatt skylla på! i slutet av september början även något 6veckors program som heter "army fit" som jag kanske ska anta mig. det kommer säkert va helt hemskt men å andra sidan, förstå vad glad man är när man klarat det och när man går och lägger sig dom kvällarna!!?!??! :D
 
nu jävlar!! hösten 2012 kommer bli grym ;)
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0