tomorrow..

Det är julafton om exakt en vecka! Det är helt sjukt... Vart försvinner dagarna? Samtidigt som det är skönt (!!) att dagarna går fort så får jag samtidigt lite ångest när man inser att de senaste 6månaderna bara sagt poff. Hade ett uppehåll med träningen i en vecka... två veckor... och nu helt plötsligt har det gått tre veckor!! 
Skulle tränat idag men SJÄLVKLART vaknar men med låg feber och rakblad i halsen...Kul... Det är alltid nånting! Men men, på onsdag, om jag inte blir sämre, är det hårdhandskarna på :) 
 
Är ledig på Julafton och på Juldagen sen jobbar jag varenda jävla dag! Hemska jobb!! Ibland är jag så TRÖTT på det här jobbet så jag blir KNÄPP....................
 
 
drömmer mig bort en stund...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0