countdown, .10.weeks.to.take.off.

den 1 maj åker jag till Mexiko i två veckor med Jossan. Det ska bli helt jävla fantastiskt underbart och jag LÄNGTAR! Två veckor i Playa del Carmen, Mexiko's varmaste månad och vi ska bada med delfiner och snorkla.... etc. Åh i can't wait :)) nu blir det spara pengar och det är definitivt dags för HÅRDTRÄNING!!!




 




försöker försöker försöker hitta motivation till att träna! och vissa dagar går det så in i helvete bra och jag har hur mycket energi som helst och andra dagar går det åt pipan. knappt så man orkar ta sig upp ur sängen... varför kan jag inte bara vara as taggad varje dag?? man kanske ska börja med tjack haha. tränar i och för sig bättre än på väldigt länge men långt ifrån tillräckligt. det är så många som pratar om att träningen blir som en drog, att man bara vill träna hela tiden... hur fan gör man för att känna så...?? min lilla kropp kanske inte producerar tillräckligt med endorfiner.... :/

nu är snart första natten/av sex avklarad och längtar hem till sängen :) imorn ska jag tvätta, träna sen tillbaka till jobbet. he'påre ;)

// LOVE

Kommentarer
Postat av: Jossan

IIIIIIIIIIIIIHHH, LÄNGTAR SJUKT MYCKET!!! :D

2012-02-22 @ 23:23:18
URL: http://enjebo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0