HIGH5

10 min kvar och det ryker ur mina öron...herregud att folk har mage att bete sig som dom gör :/ GAAAH.. natten har iaf gott skit fort - har varit "lagom" mycket att göra och faktiskt varit riktigt kul emellan åt! nu är det bara två nätter kvar, ska bli så skönt att vara ledig sen. kunna träna mer fritt och hitta på lite roliga saker kanske..!!

idag ringde mamma och väckte mig runt klockan fyra. hon och peder skulle in till söder/zinkens och kolla på bandy men först skulle dom äta middag så då mötte jag upp dom och åt frukost/lunch/middag :P det blev pepparbiff med pommes haha. sen mötte jag upp smulan gymmet; lite kondition, armar och mage :) så himla skönt att ha komma igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0