Values

nu är det kanske dags att börja blogga igen... nytt år och nya löften (=tappra försök). har inte avlagt några direkta löften för jag tycker alltid att när man börjar lova en massa saker som det blir svårt att hålla dom. jag SKA sluta äta godis - då tar det några dagar sen är man så godissugen att man spricker. tänker då mycket hellre "ska försöka äta godis mycket mer sällan/en dag i veckan... det enda löftet som gäller 2012 är att inte ljuga.  man ska aldrig ljuga men nu ska jag bli en bättre människa (:)) och aldrig mer ljuga....iaf inte 2012 ;) det är väldigt lätt att man drar iväg en liten, vit som svart, lögn men nu ska jag vara så jävla ärlig att det förmodligen kommer göra ont i både mig men också kanske i andra. as we all know...ärlighet varar längst!!

vilket det däremot är ändring på PRONTO är den lilla lathet jag dom senaste månaderna besuttit. här är det träning som gäller för hela slanten. inga undantag. ska bli hälsan själv...nyttigare mat, eller regelbundna måltider, och träning träning träning. har nu efter fem år bytt från sats till worldclass för att se hur det är :) tränade för första gången idag och jag är väldigt förtjust i worldclass anläggning på nybrogatan. det är stort och det finns ett helt sjukt stort utbud av olika träningsredskap/maskiner. det är tydligen väldigt många som håller på med olika kampsporter som tränar där och därav finns också ett stort utbud av boxningsäckar och massa annat roligt så att man kan variera sin träning ännu mer :D är riktigt taggad på det här och jag har Smulan med mig så att vi pusha varandra tills vi går av på mitten ^^



andra nyheter för fröken är att jag idag/nu as we speak har börjat ett vikariat på 020 som kommer sträcka sig till augusti/september och jag kommer enbart jobba nätter. man jobbar i perioder mellan fyra till sex nätter och sen är man ledig mellan fyra till sex nätter/dagar. det ska bli spännande och skönt - att ha något fast en tid framöver :) det blir också en del ledighet då det finns möjligheter att göra MASSA roliga saker, tex hälsa på Amanda och Stella...;) 

nu fortsätter natten med jobb.. // pUss och godnatt 

  






 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0