cock'-tails.

fick ett presentkort av lillebror på Ralp Lauren i födelsedagspresent. hittade en jättefin bok om Marilyn Monroe med massor av bilder och den innehåller även hennes anteckningar hon gjort under livet. väldigt kul att ha...och dom är snygga att ha framme...;))) 



                                    



fick även med mig en drink bok, American Cocktails. jag och Jossan ska ha drink kväll snart...och blanda massa roliga drinkar...:)) kul att testa någonting nytt! 

                                                  


Kommentarer
Postat av: william

gott:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Beautiful Thief" Modellbilder som jag har tagit:D

2012-06-30 @ 08:06:35
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0