iPie

har inte bloggat på ett tag nu, men jag är ju lite så...

sitter på jobbet och tittar ut; såklart det är fint väder idag oxå! det är faktiskt väldigt retligt att nu när jag varit ledig rätt mycket i juni så har det regnat mer eller mindre varje dag och nu när man jobbar är det såklart sol! jag är dessutom sämst på att gå upp tidigt om jag inte behöver men man får helt enkelt ta sig i kragen och gå upp...man kan ju alltid sova lite på eftermiddagen isf...;)

nu är det bara tre jobbnätter kvar, sen nu på tisdag åker jag, Robin och Patric till Gotland. pappa är där och jobbar (han och alex med båten) så passar på att åka ner t.o.m fredag och få lite minisemester, första gången jag och Robin åker någonstans tillsammans så håller tummarna (!!) för bra väder, i alla full uppehåll...snälla..:)))



ikväll åker mitt ♥ till sin mor i småland för hon ska flytta och han kommer inte hem föräns på lördag...(tror jag?!) det är EN natt men jag saknar han redan..."tur" att jag jobbar så jag har något att göra...hänga med Jossan enda till måndag morgon, WIE! ♥ hon kom med äppelpaj och vaniljsås ikväll, vilket är det sista jag egentligen ska äta, men gott va det..:) ikväll blir det träning för HEEEELA slanten!

auf wiedersehen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0