09:11:27

Söndagmorgon och det är ett riktigt jävla skitväder! Regnet öser ner och himlen är gråare än gråast :( sitter på jobbet sen två timmar tillbaka och bara läääääängtar tills klockan slår 15:00 och den här dagen är slut och två dagars ledighet börjar :) så skönt! Men som vanligt så går dom dagarna alldeles för fort...
 
 
 
Igår firade vi pappa som fyllde år i tisdags. Patric hade lagat så sjukt god middag så jag åt kanske lite för mycket.. Oxfilé provencale (?!) med potatis i ugn, tomatsalld & vitlöksmör. Mmmmm...fick med mig en matlåda till jobbet idag. Ingen är gladare än jag!! 
Efter jobbet bär det av till Stuvsta för att fira Peder som fyller år imorgon. Tror att mamma ska laga Biff Bourgogne så det blir lyxmiddag ikväll oxå! Det känns bra att få bli lite bortskämd med riktigt god mat nu när det mesta består av keso/kvarg och kolhydratsfattig mat :):):) dock blir det ingen träning den här helgen men körde rejält hårt måndag-fredag och har kört igenom hela kroppen så har inte såå mycket ångest (rätt skönt faktiskt)! Träningsvärken börjar smått avta...men önskar att jag hade fått lite mer värk i armarna men det betyder att jag kan ta i lite mer nästa gång ;)
 
 
Försöker hitta en födelsedagspresent åt min lilla Apa ♥ men det är lättare sagt än gjort! Men har en idé, måste bara se om det funkar :) 
Kan inte förstå att hon snart, om lite mer än en månad, fyller 1år! Herregud vad tiden går fort... Helt plötsligt kommer man jag fylla 30, 40 och helt plötsligt är man 50år...och Lily är helt plötsligt 30år! MEN SHIT VAD SJUKT!!!
 
 

Dags att återgå till jobbet....där tiden står helt stilla...  ̿̿̿ ̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0