no stress

Är så fruuuuuktansvärt trött på alla dumma människor. Vart man än går så möts man hela tiden otrevligt och okänsligt! Som att man tycker att man är lite bättre än alla andra..."jag ska minsan gå på bussen först" osv. på jobbet möts man ständigt av elaka kommentarer, fräck attityd och till o med ibland helt oacceptabla ord. är jag en jävla fitta/hora för att jag inte har en taxibil i ditt område? 
varför är svenskar (i majoritet) så jävla otrevliga? man trängs, knuffas, blänger, glor och spyr elaka kommentarer så när man sen konfonterar dom blir de tomatröda i ansiktet...och skyller på något larvigt! vill man inte bara en glad, snäll, trevlig och gullig människa? jag vill det. därför håller jag gärna upp dörren för dig!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0