sjätte november..-

jag saknar att skriva... jag tänker så mycket, hela tiden, och känner! men finner ändå inte min skrivglöd. vad är det man kallar det,,,skrivkramp?! haha...
tyvärr så trivs jag inte så mycket med min tillvaro för tillfället, vilket oxå kan vara en anledning till att jag inte är intresserad av att skriva. det känns bara mest som jämer och som att hela bloggen gått och blivit någon gammal klagomur...
jag trivs med mitt liv på ett sätt - jag har en underbar pojkvän och en fanastisk vän som alltid finns där och som pushar med mig till gymet! jag är nöjd med att jag tränar mycket och äter nyttigt. men ofta, som med mycket annat, tar de sämre över. jag trivs inget vidare med mitt jobb...att gå upp kl fem är jobbigt som det är men att dessutom gå till en arbetsplats där "man" hittar på egna regler och bestämmelser som (enligt mig) är direkt diskrimenerande. sen så börjar det tära på en att bo på 30kvm...det är alltid stökigt! jag har inte plats för ens tredjedel av mina saker. varje dag så saknar jag att kunna ligga i en soffa, kunna stänga dörren till sovrumet och kunna ha ordning och reda.. jag är jätte tacksam att jag ens har någonstans att bo, det är inte det, men bor man två personer tillsammans så tär det efter ett tag på en. mer än man kanske tror från början..
 
nog med det.. kanske är dags att börja skriva lite här igen och "rensa"...
// PUSS
 
 ps.
 GRATTIS PAPPA PÅ DIN FÖDELSEDAG! Älskar dig ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0