Trött!

Efter en dags ledighet va det dags att åka tillbaka till jobbet. Dock blev det ingen vanlig dag. Jobbar natt (22:30-07) istället för eftermiddag då en utav nattisarna vabbar. Jag har inte jobbar natt sen i Augusti och måste säga att det känns lite underligt! Det är inte en människa här, förutom Jossan&Tina, och det är dölugnt. På ett sätt är det rätt skönt att jobba så här men ångrar inte att jag jobbar skift idag. Normalt sätt så brukar jag gå och lägga mig vid kl 22 och idag blev det helt tvärtom... Vill bara hem och lägga mig, 2h kvar.... 
 
Den här veckan kommer ila förbi. Har saker inplanerat hela veckan innan jobbet. Det blir tex inte så många timmars sömn "inatt" då jag ska upp kl 12 idag! Sen på fredag är det SHM. Det ska faktiskt bli lite kul att se... Men har inte så extremt höga förväntningar :) det blir vad det blir! Vore dock kul att gå ut efteråt! Sen hoppas jag att helgen blir lugn. Vore kul att bowla?! Det va typ hundra år sen :D ska se om jag kan övertala någon haha..
 
En sista kaffe för den här natten - sen kanske blunda en liten stund. ZzZZzZzzZ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0