ZzZZzzZ

Första nattpasset på ett par veckor nu. Är helt slut. Har varit upp till senast kl elva i över två veckor nu så får kämpa för att hålla ögonen öppna och inte somna sittandes i stolen! Suck... Längtar verkligen hem till den renbäddade sängen! Ringer gör det inte heller *snark*
 
Sitter och letar/kollar på födelsedagspresent åt Lily. Har för mig att jag gjorde det under senaste inlägget oxå. Då hade jag i alla fall en idé. Sen kom lillebror och tyckte min idé sög så nu får man tänka om hehe... Försöker då be om lite hjälp/"smakråd" men det va lättare sagt än gjort (!?). Han har inte ens brytt sig om mina kattbilder/länkar de senaste dagarna....skitunge ;) och här anstränger man sig...
Ska se om Sandra ska baka och sånt inför 1års kalaset....vill baka massa små rosa söta cupcakes (INTE BLÅ, DET ÄR KILLFÄRG :P hihihi) som man kan dekorera med massa gullig strössel och liknande! :) Det är ju nämligen hennes största dag och hon kommer aldrig glömma den dagen...eller?!
 
jobba vidare kanske....eller gå på rast?!
 
 
 
 
 
har fastnat för Rockabilly "modet"...vore sjukt kul att få "klä ut sig" på typ en maskerad eller så....eller om man va jävligt cool och bara klädd så för en dag typ...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0