2013?

Nu är det nytt år och jag har inga som helst "nyårslöften". Förra årets nyårslöfte va att inte ljuga. Ljugit har jag nog gjort många gånger under 2012. Kan nog faktiskt, ärligt, säga att jag inte ljugit om allvarliga saker eller dragit ihop värsta lögnen utan det har varit små vita lögner som faktiskt existerar för att vi människor ska kunna komma överens! I min mening i alla fall..
 
 
 
Tycker dock att det första året, de första två veckorna, har gått långsamt! Det känns som det va jätte längesen det var nyårsafton juh...
 
Förra veckan var familjen (jag, Patric, pappa, Alex, Sandra, Lily och Robin) på kryssning. Åt god Buffé och drack drinkar. Var ledig torsdag-måndag. Det va skönt att få lite långledigt efter jul och nyår! 
 
Börjar planera in lite roliga saker nu inför våren/sommaren så har ÄNTLIGEN lite saker att se fram emot. Sen vi kom hem från Mexiko har allt bara varit grått och tråkigt ;););)
 
 
KRAMAR!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0